روغن موتور  روغن تصفیه
خانه / پلیمر روانکار / خرید غلظت دهنده روغن موتور پلیمر کپ دوترال j00

خرید غلظت دهنده روغن موتور پلیمر کپ دوترال j00

خرید غلظت دهنده روغن موتور انواع پلیمر کپ ۲۰۶۰- ۲۷۰- ۵۳۰- ۵۲۰ پلیمر دوترال ۰۵۹- ۰۵۸- ۰۴۳ پلیمر j00 10-50.
برا مشاهده لیست قیمت غلظت دهنده روغن این محصولات و افزودنی روغن از لینک http://serviciha.ir   می توانید استفاده کنید.

خرید غلظت دهنده روغن موتور

خرید غلظت دهنده روغن موتور

افزودنی های تعریف شده برای تولید انواع روغن موتور و روغن روانکار شامل انواع پلیمر از برندهای مختلف و همچنین انواع ادتیو می باشد که بر اساس غلظت روغن و ویسکوزیته به مقدار مشخص می بایستی به روغن موتور و روانکار اضافه شود. انواع پلیمر مصرف شده برای استفاده بر اساس نوع محصول تولید شده و همچنین ویسکوزیته روغنی که می بایستی از این فرایند حاصل شود متفاوت است از این رو مقدار استفاده از پلیمر برای روغن های مختلف کاملا فرق دارد .
برای تولید روغن موتور با گرید ۱۰w40-20w50-50-40 و همچنین روغن هیدرولیک می بایستی بر اساس مقدار ویسکوزیته تعریف شده از مقدار مشخصی پلیمر استفاده شود و این ماده برای افزایش غلظت روغن و برای بهترین کارکرد ان مورد نیاز می باشد بنابراین می توان گفت استفاده از انواع پلیمر در روانکارها بصورت مستمر می بایستی انجام شود.
نکته حائز اهمیت در استفاده از پلیمر ها و افزودنی های روغن به فلش و کیفیت روغن پایه استفاده شده نیز دارد بنابراین روغن پایه تصفیه و یا روغن پایه ویرجین برای این منظور استفاده می شود.

خرید پلیمر پالتی 

خرید پلیمر پالتی 

خرید افزودنی های مورد نیاز برای تولید انواع روغن می بایستی بر اساس تجارب قبلی باید باشد بدین صورت که انواع پلیمر های موجود در بازار نظیر پلیمر کپ یا دوترال همچنین j0010 برای تولید انواع روغن کاملا مناسب می باشد ولی تفاوت عمده ای در استفاده از این پلیمر ها وجود ندارد از این رو می توان گفت که برای بهترین عملکرد در تولید محصول تمام شده می بایستی نمونه این محصول بصورت آزمایشگاهی تست شود و پس از ان می توان مقدار پلیمری که می بایستی استفاده شود مشخص می گردد.
معمولا برای استفاده از این پلیمر ها می بایستی ابتدا پلیمر آسیباب شود که بتوان در دمای تعریف شده به روغن اضافه شود و همین موضوع باعث می گردد که پلیمر با روانکار بصورت حلال و محلول خواهد شد و کیفیت پلیمر به نحوی است که به هیچ وجه روغن دوفاز نشود و معمولا در استفاده از پلیمرهای خارجی این موضع ایجاد نمی شود.
موضع مهم که می بایستی نیز رعایت شود استفاده همزمان از نوع ادیتوی می باشد که برای روغن می بایستی استفاده شود و شاید خیلی مهم نیست تناسب ادتیو با پلیمر ولی استفاده از ادتیو بر اساس دیتا شیت تعیین شده بسیار مهم خواهد بود.

 

 
[ جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.].
  شرکت نیکان تجارت ری را(نیکان اویلز)
09129157603
آدرس تحویل کالا انبار یا باربری
ثابت
nikanOil

مطلب پیشنهادی

فروش پلیمر کپ 530

فروش غلظت دهنده روغن پلیمر دوترال ۰۵۹

فروش غلظت دهنده روغن که شامل انواع روغن صنعتی روغن هیدرولیک با استفاده از پلیمر …

نیکان اویلز